Ne glede na to, ali ste novinec ali strokovnjak pri uporabi tehnologije v visokošolskem pedagoškem procesu, boste v nadaljevanju našli koristne nasvete in odgovore na pogosta vprašanja, kako uporabiti tehnologijo za ustreznejše vrednotenje in komentiranje dela študentov.
Študenti in pedagoški delavci običajno dojemajo povratne informacije različno:
- Študenti želijo povratne informacije s konkretnimi in podrobnimi navodili za prihodnje izboljšave. Želijo, da so povratne informacije podane na način, ki je hkrati konstruktiven in spodbuden. Idealen čas za prejemanje povratnih informacij je med 2 in 15 dnevi po izvedeni aktivnosti. Po tem obdobju so povratne informacije veliko manj koristne.
-
Mulliner in Tucker (2015) v svoji študiji navajata, da pedagoški delavci verjamejo, da so njihove povratne informacije bolj uporabne, pravične, razumljive, podrobne, konstruktivne in spodbudne, kot poročajo o njih študenti, ki so jih prejeli.
Povratne informacije lahko zagotavljate z različnimi orodji, tako neposredno v predavalnici kot v učnem e-okolju. Pomembno je, da so povratne informacije pogoste, pravočasne, specifične, usmerjevalne in uravnovešene (izpostavimo šibka in močna področja). Ko usvojimo uporabo izbranih orodij, nam lahko olajšajo in pohitrijo dajanje povratnih informacij.
V kratkem vodiču je opisano, kdaj in kako uporabljati avdio in video orodja ter orodja za dajanje pisnih povratnih informacij.