Morda poskušate dostopiti do te strani iz zaščitenega brskalnika v strežniku. Omogočite skripte in znova naložite to stran.
Vklopi bolj dostopen način
Izklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije
Vklopi animacije
Domov
Podporna služba
Predstavitev Službe
Pogoji uporabe
Projekt Izkustveni študij
Projekt Zeleni in digitalni prehod
Projekt Didakt.UM
Kontakt
Storitve
Podpora
Delavnice po meri: v živo/MS Teams
Kombinirajte poučevanje z Microsoft Teams
Organiziranje virov z Mendeleyem
Učinkovite povratne informacije z orodjem Mentimeter
Vizualizirajte študijska gradiva s Canvo
Z Asano podprto projektno učenje
Uporaba orodja Mentimeter v pedagoškem procesu
Uporaba orodja Asana v pedagoškem procesu
Uporaba orodja Microsoft Teams v pedagoškem procesu
Igrificirana in didaktično urejena učna enota v Moodlu UM
Uvod v problemsko učenje z IKT
Mahara in e-portfelji v pedagoškem procesu
Interaktivno sodelovanje z Microsoft Whiteboard
Delavnice po meri: v Moodlu UM
Didaktično urejena učna enota v Moodlu UM
Igrificirajmo učno enoto v Moodlu UM
Z IKT podprto obrnjeno učenje
Spremljanje napredka v Moodlu UM
H5P za vključitev interaktivne vsebine v Moodle UM
Medvrstniško ocenjevanje znanja z aktivnostjo Delavnica v Moodlu UM
Poučevanje z diskusijo
Elementi kombiniranega učenja z Moodlom
Izposoja videokamere
Pedagoška mreža UM
Novi na UM
Gradiva
Trenutno izbrano
Iskalnik gradiv
Posnetki dogodkov
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja prilagoditev
Arhiv Novic
Bibliografija
Učni stolpič
Novice in namigi
Novice
Namigi
Dogodki
Aktualni dogodki
Pretekli dogodki
Pedagoška odličnost
Nagrada pedagoške odličnosti
Seznam nagrajencev
Sodobne učne prakse
Kaže, da v brskalniku ni omogočen JavaScript. Vklopite JavaScript in poskusite znova.
Skip Navigation Links
Domov
>
Gradiva
>
Sodobne učne prakse
Iskalnik gradiv
Posnetki dogodkov
Pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja prilagoditev
Arhiv Novic
Bibliografija
Slika strani
Vsebina strani
Sodobne učne prakse
Med sodobnimi učnimi praksami, ki v izvedbo vpletajo uporabo IKT, so v projektu Didakt.UM izpostavljene kombinirano učenje (angl.
blended learning
), obrnjeno učenje (angl.
flipped learning
), projektno učenje (angl.
project-based learning
) in problemsko učenje (angl.
problem-based learning
), povezane učne skupnosti in aktivnosti za uspešno delo s tihimi študenti.
Strokovna podlaga za obrnjeno učenje (februar, 2020)
Strokovna podlaga za problemsko učenje (februar, 2020)
Strokovna podlaga za projektno učenje (februar, 2020)
Šablona za načrtovanje obrnjenega učenja (februar, 2020)
Šablona za načrtovanje problemskega učenja (februar, 2020)
Šablona za načrtovanje projektnega učenja (februar, 2020)
Strokovna podlaga za kombinirano učenje (februar, 2020)
Z IKT podprto utrjevanje, preverjanje in ocenjevanje znanja ter nudenje povratnih informacij (junij, 2020)
Posnetki webinarjev Alastairja Creelmana: »Flipped Learning«, »Project Based Learning« in »Building the e-learning quality chain« (marec, 2018)
Šablona za načrtovanje kombiniranega učenja (marec, 2020)
Šablona pisnega izpita (junij, 2020)
Priporočila za uporabo različnih oblik diskusije z IKT v visokošolskem pedagoškem procesu (september, 2020)
Strokovna podlaga za učno analitiko (september, 2020)
Priloga 1: Nivoji e-poučevanja z Moodlom (september, 2020)
Priloga 2: Nivoji e-učenja z Moodlom
(september, 2020)
Vodnik po poročilih - Moodle (september, 2020)