| Naslov
| Iz vsebine
|
---|
| Didaktično urejena učna enota v Moodlu UM
| V delavnici na daljavo prejmete priporočila za didaktično ureditev vaše učne enote v Moodlu UM. Zakaj? S sistematično urejeno, ustrezno strukturirano in vizualno privlačno učno enoto v Moodlu spodbujamo zadovoljstvo študentov z učno enoto in posledično zanos do dela.
|
| Igrificirajmo učno enoto v Moodlu UM
| Igrifikacija ≠ igranje iger. Gre za pristop, s katerim lahko študente dodatno motiviramo za študij. Iz velikega nabora elementov igrifikacije izberite tiste, ki bi bili najbolj ustrezni za vašo učno enoto. Na podlagi predstavljenih primerov uporabe elementov igrifikacije v delavnici boste lažje presodili uporabnost le-teh pri vašem delu.
|
|
Z IKT podprto obrnjeno učenje
| Obrnjeno učenje je sodobni učni pristop, pri katerem študenti vsebine, ki so ponavadi obravnavane v predavalnici, predelajo doma. Delo v predavalnici je v nadaljevanju osredotočeno na uporabo usvojenih konceptov v obliki sodelovanj in razprav, kar omogoča učinkovito izrabo časa in pridobivanje znanj višjih taksonomskih stopenj. V delavnici preizkusite različne možnosti vpeljave IKT v vseh treh fazah obrnjenega učenja.
|
| Spremljanje napredka v Moodlu UM
| Kako analizirati študentov napredek pri aktivnostih v Moodlu UM in študente pravočasno usmeriti na doseganje zastavljenih ciljev? V delavnici na daljavo vas čaka nabor priporočil, s katerimi je možno spodbuditi študente k sprotnemu delu in povečati študijsko uspešnost.
|
| H5P za vključitev interaktivne vsebine v Moodle UM
| H5P v Moodle UM vnaša interaktivnost in množico različnih aktivnosti. Med temi so tudi povsem novi načini predstavitve vsebine v Moodlu (npr. interaktivni videoposnetki, kartice dialogov, odgovarjanje na vprašanja z govorom, pisanje nareka, časovnica z opisi dogodkov).
|
| Medvrstniško ocenjevanje znanja z aktivnostjo Delavnica v Moodlu UM
| Medvrstniško ocenjevanje znanja je ocenjevanje dela študentov s strani vrstnikov glede na določene kriterije, ki jih vnaprej zastavi izvajalec. Pomemben del tovrstnih aktivnosti prinaša urjenje študentov v podajanju kakovostnih povratnih informacij. Učno e-okolje Moodle UM prinaša rešitev za izvedbo medvrstniškega ocenjevanja z uporabo učne dejavnosti Delavnica.
|
| Poučevanje z diskusijo
|
Z vpeljavo diskusije kot učne metode v visokošolskem pedagoškem procesu dosegamo cilje, kot so razvijanje zmožnosti ustnega izražanja, dokazovanja, prepričevanja, razbijanje predsodkov in večanje interesa za določeno strokovno področje ter razvijanje občutljivosti za učinkovito poslušanje in vodenje pogovora. Večino priporočil, ki veljajo za vodenje diskusije v predavalnici, se lahko uporabi tudi pri diskusiji na daljavo. V okviru delavnice bo predstavljeno, kako izpeljati kakovostno diskusijo na daljavo ob podpori učnega e-okolja Moodle.
|
| Elementi kombiniranega učenja z Moodlom
| Kombinirano učenje je pedagoški pristop, kjer se kombinirata dva pristopa k poučevanju: tradicionalni, pri katerem je izvajalec aktivni prenašalec znanja ter e-izobraževanje, pri katerem sta izvajalec in študent prostorsko ločena (poteka preko uporabe IKT). V delavnici na daljavo bo poudarek na pregledu različnih možnosti uporabe učnega e-okolja Moodle z elementi kombiniranega učenja. V ospredju bodo različni scenariji uporabe učnih dejavnosti z možnostjo preizkusa DEMO primerov.
|