- Breznik, K., Špur, N., Creelman, A. in Frumen, S. (2018).
Didactical use of information communication technology (ICT) and modern teaching practices (MTPs) in higher education. V: N. Gajšt in A. Plos (ur.),
Proceedings of the 2nd International Scientific Conference Teaching Methods for Economics and Business Sciences, Maribor, 7. maj 2018 (str. 29–50). Maribor: University of Maribor Press.
- Špur, N., Breznik, K., Kranjec, E., Pavlič, N., Puhek, M. in Frumen, S. (2019).
Improving higher education teaching practices through the Centre for teaching support. V: L. Gómez Chova, A. López Martínez in I. Candel Torres (ur.),
INTED 2019: Conference proceedings (str. 7899–7906). Valencia: IATED Academy.
- Špur, N., Breznik, K., Kranjec, E., Pavlič, N., Podgoršek Mesarec, M., Puhek, M. in Frumen, S. (2019). Delavnice po meri za učinkovito vpeljavo IKT v visokošolski pedagoški proces na Univerzi v Mariboru. Lastovke UP 2019: Inovativno s tehnologijo do znanja, Portorož, 8. marec 2019.
- Špur, N., Breznik, K., Puhek, M., Podgoršek Mesarec, M., Pavlič, N., Kranjec, E. in Frumen, S. (2019).
Customised workshops and didactical support in the Moodle for university teachers.
MoodleMoot Hrvatska 2019, Zagreb, 7. junij 2019.
- Puhek, M., Kranjec, E., Špur, N., Breznik, K., Klasinc, L. in Frumen, S. (2020). P-E-T-I-C-A za uspešno pripravo in izvedbo videopredavanja.
Lastovke UP 2020: Pandemija učenja na daljavo, spletna konferenca, 5. junij 2020.
- Kranjec, E., Špur, N., Klasinc, L., Breznik, K., Puhek, M. in Frumen, S. (2020).
Didactical materials for Moodle and online workshops for teachers at the University of Maribor (Slovenia).
MoodleMoot Hrvatska 2020, spletna konferenca, 17. junij 2020.
- Kranjec, E., Breznik, K., Klasinc, L., Kolbl, J., Puhek, M., Špur, N. in Frumen, S. (2020).
The Role of Self-Efficacy, Attitudes, Social Norms and Institutional Support in the Use of Modern Teaching Approaches and ICT in Higher Education.
EDULEARN 2020, spletna konferenca, 6.–7. julij 2020.
- Pesek, I. in Špur, N. (2020). Predstavitve ključnih ugotovitev v okviru projekta Didakt.UM.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Baggia, A., Breznik, K., Puhek, M. in Špur, N. (2020). Šablona učne enote v Moodlu UM.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Fijačko, N., Breznik, K. in Špur, N. (2020). Izzivi vpeljave vtičnikov igrifikacije v učno e-okolje Moodle.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Kranjec, E. (2020). Samoučinkovitost visokošolskih učiteljev in stališča do sodobnih načinov poučevanja.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Klasinc, L. (2020). Videokonferenčna utrujenost.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Breznik, K. in Heričko, M. (2020). Infografika o stanju pri študiju kot uvod v učno analitiko na Univerzi v Mariboru.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Puhek, M. in Kohne, B. (2020). Učni stolpič – zbirka IKT orodij za sodoben pedagoški proces.
Inovativna uporaba IKT v visokem šolstvu: Izzivi in priložnosti, spletna konferenca, 24.–25. september 2020.
- Špur, N., Kranjec, E., Puhek, M., Breznik, K., Klasinc, L. in Frumen, S. (2020). University Teachers’ Needs for the Efficient Use of ICT in the Pedagogical Process.
MIPRO 2020, Opatija, 28. september–2. oktober 2020.
|