Z vpeljavo diskusije kot učne metode v visokošolskem pedagoškem procesu dosegamo cilje, kot so razvijanje zmožnosti ustnega izražanja, dokazovanja, prepričevanja, razbijanje predsodkov in večanje interesa za določeno strokovno področje ter razvijanje občutljivosti za učinkovito poslušanje in vodenje pogovora. Večino priporočil, ki veljajo za vodenje diskusije v predavalnici, se lahko uporabi tudi pri diskusiji na daljavo. V okviru delavnice bo predstavljeno, kako izpeljati kakovostno diskusijo na daljavo ob podpori učnega e-okolja Moodle.
Ocenjujemo, da je za delavnico potrebnih do 120 minut. Časovno dinamiko opravljanja aktivnosti si udeleženci prilagajate sami.
Delavnica je namenjena pedagoškemu kadru UM. Uspešen zaključek delavnice je za visokošolske učitelje in sodelavce UM ovrednoten z 0,2 točke.
🔗 Prijava: Na delavnico se prijavite na spletni strani Izpopolni UM (odpiranje v novem zavihku).
Vljudno vabljeni!
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke