Vklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije

Skip Navigation LinksDogodek

Problemsko učenje: primeri dobrih praks in vpeljava (PBL: Best practices and Implementation) - 1. dan

Datum: 18.04.2018, 09:00
Tip dogodka: Dogodek

Delavnica je namenjena pedagoškim delavcem UM, ki bi svoje poučevanje želeli nadgraditi s pristopom problemskega učenja. Problemsko učenje (PBL)  je učni pristop, osredotočen na študenta, pri katerem so kompleksni problemi iz realnega sveta uporabljeni kot sredstvo za poučevanje in učenje. Problemsko učenje uri komunikacijske spretnosti, spodbuja razvoj kritičnega razmišljanja in krepi veščine, ki pripomorejo k reševanju problemov.

Vsebina:

  • predstavitev PBL modelov – projekti in problemi,
  • oblikovanje skupin – timsko delo,
  • vpeljava PBL,
  • diskusija o prednostih PBL. 

Cilji dvodnevne delavnice:

Po končanem izobraževanju bodo udeleženci sposobni:

  • prepoznati aktivne komponente problemskega učenja,
  • uskladiti želene učne rezultate z izbranimi učnimi aktivnostmi,
  • na podlagi izkušenj oceniti primerno uporabo problemskega učenja.

Izvajalec:

Številne napotke in nasvete o problemskem učenju in uporabi problemskega učenja v visokošolskem pedagoškem procesu bosta z nami delila strokovnjaka iz Centra Aalborg za problemsko učenje na Danskem (The Aalborg Centre for Problem Based learning in Engineering Science and Sustainability, pod pokroviteljstvom UNESCO Aalborg University), prof. dr. Erik de Graaff in dr. Virginie F. C. Servant. Več informacij o odličnosti strokovnjakov, njihovi vključenosti v različne projekte in raziskovalnih dosežkih si lahko preberete na spletni strani ucpbl.net.

​​​PRIJAVA:
  • Zbiranje interesa: V prvi fazi prijave na dogodek poteka zbiranje števila zainteresiranih pedagoških delavcev UM za delavnico, saj je število mest za delavnico omejeno (20). V primeru, da bo število prijavljenih pedagoških delavcev na delavnico večje od 20, bomo za izbor udeležencev upoštevali dva dejavnika: (1) interes za oba dneva delavnice in (2) študijsko področje. Prednost za udeležbo na delavnici bodo imeli tisti pedagoški delavci, ki bodo zainteresirani za oba dneva delavnice iz čim več različnih študijskih področjih.
  • Obveščanje o izboru: V drugi fazi bodo izbrani udeleženci obveščeni po elektronski pošti UM.​
Izvedba prijave​.


Predlagana literatura:

  • de Graaff, E., & Kolmos, A. (2007). Management of change. Implementation of Problem-Based and Project-Based learning in Engineering. Rotterdam/Taipei: Sense publishers.
  • Kolmos, A. (1996). Reflections on project work and problem-based learning. European journal of engineering education21(2), 141-148.​
  • Savin-Baden, M. (2007). Challenging models and perspectives of problem-based learning. Management of change: Implementation of problem-based and project-based learning in engineering, 9-30.​

Opombe:

Delavnica bo izvedena v angleškem jeziku v okviru projekta Didakt.UM. Didakt.UM, za katerega je UM uspešno pridobila sofinanciranje v sklopu Javnega razpisa »Vključevanje uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v visokošolskem pedagoškem procesu«. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega socialnega sklada. Za uspešno izvedbo projektnih aktivnosti je bila na Univerzi v Mariboru ustanovljena podporna služba Center za podporo poučevanju UM, ki vljudno vabi k udeležbi na omenjeno delavnico.​

Dostopnost

Povečaj pisavo
Spremeni kontrast
Berljiva pisava