Delavnica je namenjena pedagoškim delavcem UM, ki bi svoje poučevanje želeli nadgraditi s pristopom problemskega učenja. Problemsko učenje (PBL) je učni pristop, osredotočen na študenta, pri katerem so kompleksni problemi iz realnega sveta uporabljeni kot sredstvo za poučevanje in učenje. Problemsko učenje uri komunikacijske spretnosti, spodbuja razvoj kritičnega razmišljanja in krepi veščine, ki pripomorejo k reševanju problemov.
Vsebina:
Cilji dvodnevne delavnice:
Po končanem izobraževanju bodo udeleženci sposobni:
Izvajalec:
Številne napotke in nasvete o problemskem učenju in uporabi problemskega učenja v visokošolskem pedagoškem procesu bosta z nami delila strokovnjaka iz Centra Aalborg za problemsko učenje na Danskem (The Aalborg Centre for Problem Based learning in Engineering Science and Sustainability, pod pokroviteljstvom UNESCO Aalborg University), prof. dr. Erik de Graaff in dr. Virginie F. C. Servant. Več informacij o odličnosti strokovnjakov, njihovi vključenosti v različne projekte in raziskovalnih dosežkih si lahko preberete na povezavi na spletni strani ucpbl.net.
Predlagana literatura:
Opombe:
Delavnica bo izvedena v angleškem jeziku v okviru projekta Didakt.UM. Didakt.UM, za katerega je UM uspešno pridobila sofinanciranje v sklopu Javnega razpisa »Vključevanje uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v visokošolskem pedagoškem procesu«. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega socialnega sklada. Za uspešno izvedbo projektnih aktivnosti je bila na Univerzi v Mariboru ustanovljena podporna služba Center za podporo poučevanju UM, ki vljudno vabi k udeležbi na omenjeno delavnico.
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke