Z vključevanjem igrifikacije v visokošolski pedagoški proces si prizadevamo, da bodo elementi iger (npr. lestvice, značke, točke, dosežki, stopnje, izzivi …) povečali zanimanje, sodelovanje in motivacijo ter vplivali na izboljšanje učnih izidov študentov. Spodbujanje motivacije in podajanje sprotnih povratnih informacij pri študiju je ključnega pomena, saj bodo študenti zaradi vključenih elementov igrifikacije bolj zavzeti, vsebine pa bodo dojemali bolj pozitivno. V delavnici na daljavo se bodo udeleženci preizkusili v uporabi izbranih možnosti v učnem e-okolju Moodle UM, s katerimi lahko igrificiramo pedagoški proces (vtičnik Level up!, uporaba lestvic, stopenj in značk, časovni roki idr.). Ocenjujemo, da je za opravljanje delavnice potrebnih 180–240 minut. Časovno dinamiko opravljanja aktivnosti si udeleženci prilagajajo sami.

Aktivacija delavnice: 9. 9. 2019, ob 10.00
Na delavnico se prijavite s klikom na spodnji gumb in z vstopom (samovpis) v učno enoto Didakt.UM: Igrificirajmo učno enoto v Moodlu UM.

Vsebina:
- teoretično ozadje: igrifikacija v izobraževanju,
- izbrane možnosti, ki jih ponuja učno e-okolje Moodle UM za vpeljavo igrifikacije v pedagoški proces:
- časovno omejene aktivnosti,
- lestvice uspeha,
- stopnje,
- značke,
- vtičnik Level up!,
- različni namigi (npr. ustvarjanje avatarja).
Opomba: Uspešno zaključena delavnica je za visokošolske učitelje in sodelavce ovrednotena z 0,2 točke. Udeleženci prejmejo elektronsko potrdilo.
Vabilo Igrifikacija UE