Vklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije

Skip Navigation LinksDogodek

Delavnica na daljavo: Medvrstniško ocenjevanje znanja z aktivnostjo Delavnica v Moodlu UM

Datum: 19.04.2021, 10:00
Tip dogodka: Izobraževanje


Vabimo vas k udeležbi v delavnici na daljavo v učnem e-okolju Moodle UM. Delavnica z naslovom Medvrstniško ocenjevanje znanja z aktivnostjo Delavnica v Moodlu UM se osredotoča na drugačen, netradicionalen pristop k vrednotenju znanja študentov. Medvrstniško ocenjevanje znanja, v angleških virih pogosto znano kot peer assessment, je ocenjevanje dela študentov s strani vrstnikov, ki ga usmerja učitelj. Prednosti uporabe se odražajo v možnostih preverjanja višjih kognitivnih znanj in pomembnih veščin. Študenti namreč kot ocenjevalci izdelka urijo sposobnosti uporabe usvojenega znanja, analiziranja in vrednotenja. V okviru delavnice na daljavo se obravnava izvedba te aktivnosti ob podpori modula Delavnica v učnem e-okolju Moodle UM.

Aktivacija delavnice: 19. 4. 2021 (ob 10.00)

Prijava in podrobnosti o dogodku​.


Doc. dddr. Joca Zurc (Filozofska fakulteta UM) odgovarja na vprašanje: 

Zakaj je vključitev medvrstniškega preverjanja in ocenjevanja izdelkov študentov pomembna v visokošolski pedagoški praksi?

"Podajanje in sprejemanje povratnih informacij je spretnost, ki se jo učimo skozi celo življenje. Konstruktivna povratna informacija je izjemno pomembna v posameznikovem strokovnem razvoju, saj spodbuja k iskanju najboljših rešitev obravnavanih vprašanj, pokaže možne poti ter daje priznanje kakovostno opravljenemu delu. Spoznati pomen in vrednost povratne informacije je dragoceno za študente vseh študijskih področij in stopenj študija. Aktivnost Delavnica v e-učnem okolju Moodle omogoča izvedbo medvrs​​tniškega ocenjevanja kot učnega procesa, pri katerem študenti spoznavajo kriterije kakovostnega izdelka, primerjajo znanje s sovrstnikom ter se pod vodstvom mentorjev učijo konstruktivno podati in prejeti povratno informacijo. Delavnica spodbuja samostojnost študentov ter vodi v boljše študijske rezultate in zadovoljstvo s študijem." 

Delavnica je namenjena pedagoškemu kadru UM. Uspešen zaključek delavnice je za visokošolske učitelje in sodelavce ovrednoten z 0,2 točke.  

Vljudno vabljeni!

Značka, ki jo prejme udeleženec, ki uspešno zaključi delavnico na daljavo





Dostopnost

Povečaj pisavo
Spremeni kontrast
Berljiva pisava