Morda poskušate dostopiti do te strani iz zaščitenega brskalnika v strežniku. Omogočite skripte in znova naložite to stran.
Vklopi bolj dostopen način
Izklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije
Vklopi animacije
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Domov
O projektu Didakt.UM
Pogoji uporabe
Projektne aktivnosti
Center za podporo poučevanju UM
Predstavitev Centra
Podpora
Delavnice po meri: v živo/MS Teams
Kombinirajte poučevanje z Microsoft Teams
Organiziranje virov z Mendeleyem
Učinkovite povratne informacije z orodjem Mentimeter
Vizualizirajte študijska gradiva s Canvo
Z Asano podprto projektno učenje
Uporaba orodja Mentimeter v pedagoškem procesu
Uporaba orodja Asana v pedagoškem procesu
Uporaba orodja Microsoft Teams v pedagoškem procesu
Igrificirana in didaktično urejena učna enota v Moodlu UM
Uvod v problemsko učenje z IKT
Delavnice po meri: v Moodlu UM
Didaktično urejena učna enota v Moodlu UM
Igrificirajmo učno enoto v Moodlu UM
Z IKT podprto obrnjeno učenje
Spremljanje napredka v Moodlu UM
H5P za vključitev interaktivne vsebine v Moodle UM
Medvrstniško ocenjevanje znanja z aktivnostjo Delavnica v Moodlu UM
Izposoja videokamere
Kontakt
Dogodki
Aktualni dogodki
Pretekli dogodki
Novice in namigi
Novice
Namigi
Gradiva
Trenutno izbrano
Analiza in didaktična uporaba IKT
Igrifikacija in vizualizacija
Sodobne učne prakse
Poučevanje na daljavo v izrednih razmerah
Preverjanje in ocenjevanje na daljavo
Posnetki dogodka Izzivi pedagoškega procesa na daljavo
Smernice za prilagojena gradiva
Didaktične smernice za poučevanje na daljavo
Učna enota v e-okolju
Novice Centra za podporo poučevanju UM
Bibliografija
Učni stolpič
Smernice za prilagojena gradiva
Kaže, da v brskalniku ni omogočen JavaScript. Vklopite JavaScript in poskusite znova.
Domov
>
Gradiva
>
Poučevanje na daljavo v izrednih razmerah
>
Smernice za prilagojena gradiva
Analiza in didaktična uporaba IKT
Igrifikacija in vizualizacija
Sodobne učne prakse
Poučevanje na daljavo v izrednih razmerah
Trenutno izbrano
Novice Centra za podporo poučevanju UM
Bibliografija
Slika strani
Vsebina strani
Smernice za prilagojena gradiva
Prehod pedagoškega procesa na daljavo in spremembe formata učnih vsebin lahko predstavljajo študentom s posebnimi potrebami dodaten izziv. V Centru za podporo poučevanju UM sodelujemo z Društvom študentov invalidov Slovenije (enota Maribor).
DŠIS
: Težave in rešitve na področju spletnega preverjanja znanja
(januar, 2021)
DŠIS
: Težave in rešitve na področju spletnega izvajanja predavanj in vaj
(januar, 2021)
DŠIS
: Težave in rešitve na področju študijskega gradiva
(januar, 2021)
DŠIS
: Oblikovanje dostopnih Excel dokumentov
(januar, 2021)
DŠIS
: Oblikovanje dostopnih PowerPoint dokumentov
(januar, 2021)
DŠIS
: Oblikovanje besedila, preverjanje dostopnosti in shranjevanje v Wordu
(januar, 2021)
DŠIS
: Učinkovita uporaba spletnega orodja Zoom za učitelje
(januar, 2021)
DŠIS
: Nadzor pri opravljanju preverjanj znanja na daljavo
(januar, 2021)
DŠIS
: Alternativne oblike preverjanja znanja pri študiju na daljavo
(december, 2020)
DŠIS
: Osnovne smernice za dostopno spletno preverjanje znanja
(december, 2020)
DŠIS
: Osnovne smernice za oblikovanje dostopnih gradiv
(december, 2020)
DŠIS
: Osnovne smernice za izvajanje dostopnih spletnih predavanj
(december, 2020)
DŠIS
: Dostopnost v Wordu – Oblikovanje naslovov in podnaslovov s slogi
(december, 2020)
DŠIS
: Oblikovanje dostopnih tabel v Wordu in PowerPointu
(december, 2020)
DŠIS
: Oblikovanje dostopnega slikovnega gradiva
(december, 2020)
DŠIS
: Dostopno preverjanje znanja v Moodlu
(december, 2020)