Vklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije

Skip Navigation LinksNovica

Digitalne veščine v visokem šolstvu

V publikaciji so predstavljeni različni pristopi univerz k razvoju digitalnih veščin in predlogi o prilagajanju učnih okolij novim potrebam, ki se pojavijo z razvojem teh veščin. Univerze imajo različne pristope k prilagajanju učnih okolij, in sicer glede na stopnjo že pridobljenih digitalnih veščin in znanja o digitalnih tehnologijah. V visokošolskem prostoru ločimo tri skupine učencev:

  1. IKT strokovnjaki, ki potrebujejo podporo na področju etike in zagotovitev raznovrstnosti;
  2. učenci, ki bodo delali na področjih, ki so že zaznamovana z digitalno tehnologijo, na primer pravo in medicina;
  3. učenci, ki še ne vedo, kako bodo digitalne tehnologije vplivale na njihovo kariero, ampak je kljub temu pomembno, da pridobijo digitalne veščine.

Te tri skupine bodo imele različne potrebe, prav tako posamezniki znotraj skupin.

novica-o5-dva.png

​​​
​​​

  Publikacija je v celoti dostopna tukaj. ​​

 ​

Dostopnost

Povečaj pisavo
Spremeni kontrast
Berljiva pisava