Vklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije

Skip Navigation LinksNovica

Zaznana samoučinkovitost in stališča pedagoškega kadra UM do sodobnih učnih pristopov in IKT

Na vpeljavo sodobnih učnih praks in IKT v visokošolskem pedagoškem procesu vplivajo tako zunanji (dostopnost računalniške opreme, vzpostavitev operativnih programov in strateške usmeritve vpeljave IKT v visokošolski pedagoški proces) kot notranji dejavniki.
 
Notranji dejavniki:
  • posameznikova ocena lastne učinkovitosti,
  • stališča do uporabe sodobnih učnih praks ter IKT,
  • raven socialne podpore,
  • znanje.
Notranji dejavniki tesno pogojujejo učinkovitost sprememb v pristopih visokošolskega izobraževanja in poučevanja.
 
Vljudno vas vabimo k raziskavi, katere namen je osvetliti omenjene dejavnike vpeljave in uporabe sodobnih učnih praks ter IKT v visokošolskem pedagoškem procesu ter pridobiti oceno strokovne podpore, ki je nudena visokošolskim učiteljem UM pri vpeljavi tovrstnih oblik poučevanja. S pomočjo zbranih podatkov bomo poskušali utemeljiti in nadgraditi nadaljnje ukrepe ter podporne storitve, ki jih visokošolskim učiteljem in ostalim pedagoškim delavcem v zadnjem letu poteka projekta Didakt.UM nudi Center za podporo poučevanju UM.
 
Do vprašalnika dostopate na povez​​avi.
 
Za reševanje vprašalnika boste porabili približno 10 minut. Vprašalnik je anonimen in poteka v okviru projekta Didakt.UM. Zbrani podatki bodo obravnavani na skupinski ravni in iz njih ne bo mogoče razbrati odgovorov posameznika.
 
V primeru vprašanj, se lahko obrnete na nas preko elektronskega naslova didakt@um.si.

logo-didaktum.png


Dostopnost

Povečaj pisavo
Spremeni kontrast
Berljiva pisava