V raziskavo je bilo vključenih 40 tisoč študentov in 9500 visokošolskih učiteljev in sodelavcev iz visokošolskih institucij v ZDA. Več kot 70 % študentov in 73 % visokošolskih delavcev poroča, da imajo raje učna okolja, kjer lahko vzpostavljajo osebno interakcijo. Kljub temu oboji navajajo, da je osebno poučevanje smiselno kombinirati z e-učenjem. Študenti poročajo, da je to še posebej smiselno pri domačih nalogah, medtem ko ne vidijo posebnih koristi pri gledanju videopredavanj ali udeležbi na e-konferencah z izvajalci – torej pri aktivnostih, ki bi jih sicer lahko izvedli v predavalnici.
Na drugi strani je lahko za nekatere ranljive skupine študentov e-izobraževanje in delo v učnih e-okoljih veliko bolj praktično, ker je fleksibilno (prostorska in časovna komponenta). Skupine študentov, ki preferirajo e-izobraževanje:
- študenti, ki delajo vsaj 40 ur na teden;
- študenti, ki vzdržujejo družinskega člana ali partnerja;
- študenti invalidi.
Rezultati raziskave namigujejo, da je potrebno ustvariti in zagotoviti učinkovite izkušnje z e-izobraževanjem, IKT pa uporabiti takrat, ko je to smiselno.

V Centru za podporo poučevanju smo na
povezavi pripravili strokovne podlage za sodobne učne prakse, ki vključujejo napotke za smiselno (didaktično) uporabo IKT. Na
povezavi v učnem stolpiču pa najdete tudi tehnična in didaktična priporočila za posamezna IKT orodja.