Vklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije

Skip Navigation LinksNovica

Ali je poučevanje v živo (»face-to-face«) res še vedno najbolj priljubljena oblika poučevanja?

V raziskavo je bilo vključenih 40 tisoč študentov in 9500 visokošolskih učiteljev in sodelavcev iz visokošolskih institucij v ZDA. Več kot 70 % študentov in 73 % visokošolskih delavcev poroča, da imajo raje učna okolja, kjer lahko vzpostavljajo osebno interakcijo. Kljub temu oboji navajajo, da je osebno poučevanje smiselno kombinirati z e-učenjem. Študenti poročajo, da je to še posebej smiselno pri domačih nalogah, medtem ko ne vidijo posebnih koristi pri gledanju videopredavanj ali udeležbi na e-konferencah z izvajalci – torej pri aktivnostih, ki bi jih sicer lahko izvedli v predavalnici.  ​


Na drugi strani je lahko za nekatere ranljive skupine študentov e-izobraževanje in delo v učnih e-okoljih veliko bolj praktično, ker je fleksibilno (prostorska in časovna komponenta). Skupine študentov, ki preferirajo e-izobraževanje:

  • študenti, ki delajo vsaj 40 ur na teden;
  • študenti, ki vzdržujejo družinskega člana ali partnerja;
  • študenti invalidi.

slika1.jpg

Rezultati raziskave namigujejo, da je potrebno ustvariti  in zagotoviti učinkovite izkušnje z e-izobraževanjem, IKT pa uporabiti takrat, ko je to smiselno.​

information.svgV Centru za podporo poučevanju smo na povezavi pripravili strokovne podlage za sodobne učne prakse, ki vključujejo napotke za smiselno (didaktično) uporabo IKT. Na povezavi v učnem stolpiču pa najdete tudi tehnična in didaktična priporočila za posamezna IKT orodja.​

link.svg Povezava do celotnega prispevka. ​


Dostopnost

Povečaj pisavo
Spremeni kontrast
Berljiva pisava