Pri igrifikaciji gre za uporabo pristopov, elementov in načinov razmišljanja, ki jih uporabljamo pri igranju iger, vendar so le-ti uporabljeni izven iger (npr. sistem, ki beleži število oddanih nalog in ki nagrajuje »najboljše« dosežke z virtualnimi nagradami, kot so pokali, zvezdice …).
V Centru za podporo poučevanju smo pripravili strokovno podlago za igrifikacijo s ključnimi možnostmi, ki jih le-ta ponuja v pedagoškem procesu. Osrednji del strokovne podlage je obravnava različnih IKT orodij, s katerimi lahko igrifikacijo uspešno vpeljemo v pedagoški proces:
- učno e-okolje Moodle UM
- in druga orodja (npr. Kahoot, Socrative, Mentimeter, Educaplay).
Strokovno podlago o igrifikaciji najdete tukaj.
Do 10. 7. 2020 je aktivirana tudi delavnica na daljavo Igrificirajmo učno enoto v Moodlu UM (informacije | prijava), kjer lahko na praktičnih primerih preizkusite igrifikacijo.
Na tej povezavi boste našli še ostala gradiva, ki jih je za vas pripravil Center za podporo poučevanju UM.