Vklopi bolj dostopen način
Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Izklopi animacije

Skip Navigation LinksNovica

Zavzetost na spletu

Zavzetost pri študentih je pomembno merilo in pokazatelj kakovosti pedagoškega procesa. V članku An Online Engagement Framework for Higher Education je predstavljen kratek pregled literature o spletnem udejstvovanju v visokošolskem okolju in konceptualni okvir zavzetosti. Pri zavzetosti se povezujejo različni dejavniki, kot so kognitivni, družbeno-kulturni, čustveni, vedenjski, ekološki, družbeni in organizacijski.

Konceptualni okvir zavzetosti opredeljuje kazalnike za pet ključnih elementov spletnega sodelovanja: 1. kognitivna zavzetost, 2. vedenjska zavzetost, 3. sodelovanje, 4. čustvena zavzetost, 5. socialna zavzetost. V članku so podana priporočila za prakso ter kritični razmislek o učinkovitosti spletnega poučevanja in vključevanja študentov. 


zavzetost-slika1.png

Slika 1: Pet vidikov spletne zavzetosti (vir: Redmond in sod. (2018))


Avtorji članka so pripravili webinar z naslovom Online learning beyond the technology: Reconceptualising online engagement, ki je dosegljiv tukaj. Izvajalki webinarja sta Petrea Redmond, izredna profesorica izobraževalne tehnologije, in Alice Brown, predavateljica s področja zgodnjega duševnega razvoja in spletne zavzetosti v visokošolskem izobraževanju (School of Education, University of Southern Queensland). Vabljeni k ogledu.

 

Literatura: Redmond, P. in sod. (2018). An online engagement framework for higher education. Online Learning, 22(1), 183–204. http://dx.doi.org/10.24059/olj.v22i1.1175


Dostopnost

Povečaj pisavo
Spremeni kontrast
Berljiva pisava