Medvrstniško ocenjevanje znanja, v angleških virih znano tudi kot peer assessment, je ocenjevanje dela študentov s strani vrstnikov, ki ga usmerja izvajalec. Prednosti uporabe se odražajo v možnostih preverjanja višjih kognitivnih znanj in pomembnih veščin. Študenti namreč kot ocenjevalci izdelka urijo sposobnosti uporabe usvojenega znanja, analiziranja in vrednotenja ter podajanja povratnih informacij. Zato je metoda posebej zanimiva za uporabo v pedagoškem procesu.
Izvedbo medvrstniškega ocenjevanja je mogoče uspešno podpreti z uporabo modula Delavnica v učnem e-okolju Moodle, ki je zasnovana prav za namen tovrstne dejavnosti.
Vabimo vas k pregledu posodobljenih uporabniških navodil in vodniku po strategijah ocenjevanja, ki jih dejavnost Delavnica vključuje.
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke