Spletna knjižnica Moodle Research predstavlja repozitorij objavljenih raziskav, povezanih z uporabo spletnega okolja Moodle. Repozitorij vključuje številne vire, ki so rezultat dela široke skupnosti uporabnikov tega sistema. Repozitorij vključuje objavljene članke v revijah, konferenčne prispevke, prispevke dogodkov MoodleMoot …
Dostop do repozitorija Moodle Research.
Na voljo je tudi napredno iskanje z uporabo številnih filtrov (npr. zgolj tematika, vezana na visokošolsko izobraževanje).

Kot zanimivost izpostavljamo novejši prispevek iz repozitorija:
Aikina, Tatiana Yurievna and Bolsunovskaya, Liudmila Mikhailovna (2020) Moodle-Based Learning: Motivating and Demotivating Factors. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15 (02). pp. 239-248.
Avtorici obravnavata faktorje motivacije in demotivacije pri uporabi učnega e-okolja Moodle. Ugotovili sta, da je močan motivacijski element povratna informacija izvajalca. Nasprotno pa delujejo tehnične težave pri uporabi okolja. Zanimivo je tudi, da je bil ugotovljen šibki vpliv uporabe sodelovalnega učenja na motivacijo.
Vabljeni k prebiranju gradiv, kjer lahko najdete dodatne ideje, kako z uporabo okolja Moodle podpreti pedagoški proces.