Letos je na Palma de Mallorca v Španiji potekala 14. konferenca na temo izobraževanja in novih tehnologij za učenje EDULEARN22. Konferenca je zajela veliko tem, kot so umetna inteligenca, robotika, vseživljenjsko učenje, aktivacija študentov z različnimi IKT orodji, obrnjeno učenje, kombinirano učenje, izkušnje učiteljev poučevanja v COVID-19 obdobju, stališča in mnenja študentov, profesionalni razvoj učiteljev …
Ključni izseki in zanimivosti za visokošolske učitelje in sodelavce:
Namesto »Imate kakšno vprašanje?« povabite študente k postavljanju vprašanj s »Katera vprašanja imate?«.
Sledite blogu Julie Smith z izkušnjami, idejami in primeri poučevanja.
Vključite samoevalvacijska vprašanja za študente, metakognicijo, smernice za samostojni študij.
Ne pozabite na pristop učenja iz napak (»learning by mistakes«).
Študenti preferirajo vizualne materiale, pri čemer upoštevajte načela dostopnosti za študente s posebnimi potrebami.
Uporabite bazo vprašanj v Moodlu za nešteto kombinacij za utrjevanje znanja.
Vključite poglavja »Nadgradnja znanja« z dodatnimi viri (»To learn more«).
Pri izboljševanju in nadgradnji učnih enot upoštevajte povratne informacije študentov.
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke