Disleksija
je vseživljenjska motnja, ki vključuje dva ključna simptoma, in sicer šibko sposobnost
branja in črkovanja in pomanjkljivo tekočnost branja in črkovanja.
Posebne izobraževalne potrebe študentov z disleksijo so povezane z verbalnimi sposobnostmi, perceptivnimi sposobnostmi, pozornostjo, koncentracijo in šolskim znanjem.
Disleksija NI bolezen, pomanjkanje sposobnosti ali rezultat lenobe …

Najpogostejše težave študentov z disleksijo so težave s časovno in prostorsko orientacijo, organizacijo informacij, postavljanje prioritet, prepisovanjem s table, sočasnem poslušanju ipd.
Ob vstopu na fakulteto se študenti z disleksijo soočajo s stiskami, povezanimi s pritiskom staršev, hitrejšega tempa študija, usklajevanjem obveznosti ipd.
Najpogostejše prilagoditve pri preverjanju znanja za študente z disleksijo so poudarek na nalogah tipa povezovanja, urejanja, nalogah z grafičnimi ponazoritvami ipd.