Aktivacija študentov s preverjanjem razumevanja podanega tekom pedagoškega procesa lahko pomembno vpliva na trajnost znanja, saj udeležence z dinamiko spodbudi v sproten premislek o vsebini. Hkrati pripomore k dvigu motivacije in preseku monotonosti v primeru daljše in zahtevnejše vsebine. Izvajalcem omogoča kopico možnosti vključitve v pedagoški proces:
🏆 Primerjali smo izbor sodelovalnih orodij v Učnem stolpiču (odpiranje v novem zavihku), pri čemer smo skušali oceniti zahtevnost priprave za izvajalca, razumljivost uporabniškega vmesnika za študente, ključne prednosti in pomanjkljivosti in strošek. Podrobnosti so zbrane v vodniku Orodja za aktivacijo študentov med študijskim procesom – katero izbrati? [pdf; 250 KB], ključne opombe o orodjih pa izpostavljajo (***** odlična izbira - * manj ugodna izbira):
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke