V okviru NOO pilotnega projekta Izkustveni študij z več projektnega, problemsko usmerjenega in timskega dela sodelujejo izvajalci preoblikovanja učnih enot 3 članic Univerze v Mariboru, in sicer z namenom vključevanja večjega deleža prožnih metod dela v že obstoječe učne enote. Z namenom učinkovite uvedbe in uporabe prožnih metod je bilo za izvajalce sodelujočih članic izvedeno usposabljanje.
Izvajalcem preoblikovanja učnih enot so izkušnje in primere dobrih praks na področju projektnega, problemsko usmerjenega in timskega dela predstavile profesorice Filozofske fakultete in Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru. Pri pripravi gradiv je sodeloval tudi doc. dr. Gregor Jagodič s Fakultete za turizem Univerze v Mariboru.
Doc. dr. Smiljana Gartner (FF UM) je izvedla usposabljanje na temo
zastavljanja vprašanj in vodenja dialoga, v okviru katerega so udeleženci spoznali temelje preiskovanja z olajševanjem dialoga oziroma “facilitiranjem". Spoznali so pomen dialoga in kako ustvariti dobra vprašanja, ki olajšujejo dialog.
Red prof. dr. Alja Lipavic Oštir (FF UM) je izvedla usposabljanje z naslovom
Sprotno delo kot priložnost. Predstavila je pogoste oblike sprotnega dela, ob tem pa je skupaj z udeleženci usposabljanja razpravljala o prednostih in izvedbenih možnostih sprotnega dela glede na njihove študijske programe. S pomočjo konkretnih primerov je potekal razmislek o poudarkih na posameznih oblikah sprotnega dela, hkrati pa prenos primerov dobre prakse skozi praktične nasvete.

V okviru usposabljanja so izvajalci poslušali tudi predavanje z naslovom
Vključevanje podjetij v projektno zasnovano učenje, ki ga je izvedla doc. dr. Anastazija Gselman (FKBV UM). Skozi predavanje so se izvajalci preoblikovanja učnih enot seznanili s tem, kako je potrebno zastaviti aktivnosti pri projektno zasnovanem učenju, kako iskati primerna podjetja za vključitev in oblikovati primeren problem, ki ga je treba kasneje jasno predstaviti študentom v okviru učne enote. Sledila je predstavitev načina izvedbe aktivnosti v okviru učne enote in predlogov ustreznih rešitev s podjetji. Izvajalci so spoznali tudi primere dobrih praks s področja sodelovanja s podjetji in diagrama poteka aktivnosti.


Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.