Zaznavanje okolja lahko pomembno vpliva na izvedbo pedagoškega procesa tako za izvajalce, kot udeležence. Posebej dovzetnim osebam (t. i. hipersenzibilnim) pa lahko povsem nedolžen dražljaj (npr. osvežilec zraka, zvok brnenja luči, občutek popraskane mize) v celoti preusmeri pozornost in onemogoči študijsko izkušnjo.
Digitalizirali smo 📑 Spletni vprašalnik o hipersenzibilnosti (odpre v novem zavihku), ki je nastal pod okriljem projekta VIS A VIS (odpre v novem zavihku). Na podlagi odgovora na 35 trditev boste pridobili povratno informacijo glede občutljivosti na dražljaje okolja in spoznali predloge prilagoditev za učinkovitejše spoprijemanje v pedagoških situacijah:
📘 Vprašalnik je informativne narave. Podrobne usmeritve najdete v Priročniku za delo z osebami z avtizmom od predšolske vzgoje do zaposlitve (PDF; 20,9 MB).
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke