Okroglo mizo je organizirala podporna služba Center za podporo poučevanju UM kot sklepni dogodek koledarskega leta 2018. Dogodek je bil namenjen druženju visokošolskih učiteljev in sodelavcev UM ter deljenju izkušenj. Okrogli mizi je prisostvovalo 23 udeležencev. Predstavljene so bile dobre prakse, iz katerih so udeleženci dogodka lahko črpali nova znanja in ideje za izboljšanje poučevanja. V okviru okrogle mize je bilo izpeljano tudi glasovanje za najbolj napredno prakso.
Vsem sodelujočim predavateljem se iskreno zahvaljujemo za deljenje dobrih izkušenj in znanja v okviru dogodka.
Center za podporo poučevanju UM
Utrinki z dogodka:

Vodja podporne službe Natalija Špur je predstavila delo in rezultate
po 1. letu delovanja Centra za podporo poučevanju UM.

Udeleženci so za najučinkovitejšo vpeljavo IKT orodij in sodobnih učnih praks izbrali predstavitev »Igrifikacija pri poučevanju celovitih informacijskih rešitev«, v izvedbi red. prof. dr. Marjana Herička in asist. dr. Tine Beranič iz Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko UM.

prof. dr. Andrej Šorgo (Fakulteta za naravoslovje in matematiko UM) je predstavil »Praktičen primer zasnove predmeta po sistemu DIY za spodbujanje problemskega učenja«.

doc.
dr. Nika Golob (Pedagoška fakulteta UM) je prikazala odlične praktične primere
v okviru predstavitve z naslovom »Uporaba videokamere v pedagoškem procesu«.

izr. prof. dr. Matjaž Debevc (Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko UM) je delil bogate izkušnje uporabe projektnega dela s predstavitvijo »Vizualizacija s pomočjo razširjene resničnosti za razvoj inovativnih projektov«.
doc. dr. Igor Perko (Ekonomsko-poslovna fakulteta UM) je sodeloval s predstavitvijo »IKT kot katalizator za nove oblike učenja«.
asist. Katja Breznik (Center za podporo poučevanju UM) je predstavila delavnico na daljavo »Didaktično urejena učna enota v Moodlu UM« in izbrane smernice didaktičnega urejanja učnih enot v učnem e-okolju.
Potekalo je glasovanje za napredno vpeljavo IKT orodij in sodobnih učnih praks v pedagoški proces, ki ga je vodil dr. Miro Puhek (Center za podporo poučevanju UM). Z glasovanjem, ki je bilo simbolične narave, je bila demonstrirana uporaba orodja Mentimeter.