Pedagoško kolo avtorja Allana Carringtona (2018) visokošolskim učiteljem s kombinacijo Bloomove taksonomije in SAMR (Substitution Augmentation Modification Redefinition) modela ponuja informacije o tem, katere aplikacije lahko uporabijo pri načrtovanju ter izvedbi pedagoškega procesa. Vsaka taksonomska stopnja ponuja glagole, dejavnosti in njim primeren nabor aplikacij za delo. SAMR model pa služi temu, da poda informacijo o namenu uporabe tehnologije; ali bomo s tehnologijo le nadomestili določeno aktivnost, ki se jo da izvesti tudi brez tehnologije, ali pa bomo vpeljali novo aktivnost z IKT, ki je popolnoma neizvedljiva brez uporabe tehnologije.
V spodnjih priponkah najdete dve različici Pedagoškega kolesa; ena je namenjena napravam, ki delujejo v sistemu Android, druga pa tistim, ki delujejo v sistemu iOS. Slovenska različica Pedagoškega kolesa je nastala v sklopu projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT (Inovativna Pedagogika 1:1).
Pedagoško kolo Android.pdf
Pedagoško kolo Apple.pdf
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke