Sledili sta predstavitvi aktualnih rezultatov projektov Digitalna UL (Univerza v Ljubljani) in Didakt.UM (Univerza v Mariboru).

Prof. dr. Janez Bešter je predstavil aktualne rezultate projekta DigitalnaUL.

Natalija Špur je predstavila aktualne rezultate projekta Didakt.UM.
V nadaljevanju je prof. dr. Radovan Hojs predstavil primer dobre prakse sodobnega učnega pristopa z naslovom Problemsko učenje – izkušnje Medicinske fakultete Univerze v Mariboru.

Prof. dr. Radovan Hojs je predstavil problemsko učenje.
V drugem delu dogodka so bile izvedene tri praktične delavnice: ABC method for e-course design (E-learning Centre@SRCE), Aktiven pouk ob uporabi orodja Nearpod (Univerza v Ljubljani) in Vizualizirajte študijska gradiva s Canvo (Center za podporo poučevanju UM).

Delo v manjših skupinah v delavnici ABC method for e-course design.

Diskusija med delavnico ABC method for e-course design.
Aktivna uporaba orodja Nearpod.

Reševanje nalog v orodju Canva.
Tekom dogodka se je med udeleženci in izvajalci delavnic razvijala diskusija o spremljanju rabe IKT v slovenskem visokošolskem prostoru in implementaciji na različna študijska področja. Dogodka so se udeležili visokošolski učitelji in sodelavci Univerze v Maribori in Univerze v Ljubljani z raznolikimi izkušnjami rabe IKT.
Izkušnje in mnenja udeležencev dogodka
Doc. dr. Janja Majer Kovačič z UM FNM ugotavlja, da ji je do zdaj primanjkovalo časa za uspešno vključevanje IKT v študijski proces, v bodoče pa se želi podrobneje seznaniti z različnimi možnostmi. Podobno ugotavlja dr. Marjana Simonič z UM FKKT, ki se je dogodka udeležila z namenom izboljšanja svojih veščin pri rabi IKT v pedagoškem procesu. Zelo bi se želela udeležiti delavnice Vizualizirajte študijska gradiva s Canvo, vendar ji tega druge obveznosti na samem dogodku niso dopuščale. Delavnice se bo udeležila ob novi priložnosti, saj želi svoja predavanja narediti bolj nazorna za študente. Moodle UM uporablja trenutno le za nalaganje dokumentov in zbiranje seminarskih nalog študentov, pri čemer se zaveda, da bi lahko bile vsebine bolj interaktivno naravnane.
Dogodka so se udeležili tudi visokošolski učitelji, ki pri svojem pedagoškem delu redno in vešče uporabljajo e-okolja in različna IKT orodja. Lektorica Vida Zorko z UL FU vključuje IKT v pedagoški proces pri poučevanju angleščine že 15 let, pri čemer je opazila, da kolegicam jezikoslovkam uporaba IKT (npr. wikijev) ni zmeraj blizu. Red. prof. dr. Alenka Lipovec z UM PEF je poudarila pomembnost tehnično preproste uporabe novega orodja in jasnih navodil za uporabo. Všeč so ji delavnice na daljavo v učnem e-okolju Moodle UM, ki jih izvajamo v Centru za podporo poučevanju UM.