umetna inteligenca v izobraževanju (učenje za, o in z umetno inteligenco; pomembno je, da so v ta proces vključeni zraven inženirjev tudi strokovnjaki s področja izobraževanja);
posthumanistične perspektive (nanaša se na soočenje odnosa med stroji in ljudmi ter potencial te interakcije za korist izobraževanja);
delo z odprtimi podatki (dostop do verodostojnih podatkov za poučevanje/učenje/raziskovalno delo posameznika; npr. odprti izobraževalni viri);
etika dela (etična uporaba osebnih podatkov);
pedagogika socialne pravičnosti (razvijanje sposobnosti gledanja na vprašanja z vidika različnih perspektiv, zlasti z vidika struktur moči, predsodkov, socialnih vlog, vprašanja dostopnosti itd.; primer strategije: oblikovanje učnega načrta skupaj s študenti, upoštevanje njihovih že pridobljenih znanj in veščin/različnih kulturnih ozadij;
učenje in poučevanje preko virtualnih iger (učenje in reševanje problemov v spletni skupnosti);
učenje preko animacij (prikaz procesov, postopkov in gibanja);
multisenzorno učenje (izboljšanje procesa učenja z uporabo različnih čutil; primer: z igro podprto učenje lahko vključuje uporabo vida, sluha in gibanja, kar lahko naredi učenje bolj prijetno in učinkovito);
učenje brez povezave z omrežjem (milijoni ljudi nimajo dostopa do interneta, vendar lahko še zmeraj koristijo digitalni vir v lokalnem omrežju, ki deluje na baterije ali sončni pogon);
spletni laboratoriji (pristna učna izkušnja za študente, ki nimajo dostopa do fizičnega laboratorija).
Spletne strani Didakt.UM uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogle nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?
Sprejemam vse piškotkeIzberi piškotke